راهیان نور

موضوع: اطلاعیه شماره یک اردوی راهیان نور در بستر فضای مجازی

مخاطب: دانش‌آموزان، اولیا و مدارس دوره اول و دوم متوسطه

با سلام و احترام؛ پیرو مکاتبات قبلی درخصوص برگزاری اردوی راهیان نور در بستر فضای مجازی(شاد) موارد ذیل جهت اطلاع دانش‌آموزان عزیز و همکاران ارجمند اعلام می‌گردد:

1- زمان و برنامه پخش از شبکه شاد مطابق جدول فوق خواهد بود.

2- بستر اصلی پخش برنامه راهیان نور استان از کانال روایت نور به آدرس @revayat_noor بوده و از طریق کانال معاونت پرورشی و فرهنگی استان به آدرس @arta_mp و کانال اداره فرهنگی و هنری، اردوها و فضاهای پرورشی استان به آدرس @arta_fhof به صورت همزمان بازپخش خواهد شد.

3- با عنایت به لزوم اجرای برنامه به صورت آموزشگاهی/ کلاسی، حضور و غیاب، بازخوردگیری و... بارگزاری مطالب در گروه‌ها و کانال مدارس ضروری بوده و عضویت عوامل اجرایی نواحی/ مناطق و مدارس در یکی از کانال‌های مورد اشاره برای هدایت مطالب مورد تاکید می‌باشد.

4- مدیران محترم و معاونین پرورشی و تربیت بدنی مدارس از هدایت دانش‌آموزان در گروه‌های پخش برنامه بدون بارگزاری مطالب در گروه/ کانال مدرسه خودداری بفرمایند. ضمناً با پخش برنامه از طریق کانال آموزشگاه و پیگیری بارگزاری مطالب توسط عوامل مدرسه نیازی به عضویت دانش‌آموزان در کانال‌های اصلی نخواهد بود.

5- در اردوی امسال راهیان نور حضور خانواده‌ها و اولیای محترم در کنار دانش‌آموزان عزیز برای استفاده از برنامه‌ها مورد نظر می‌باشد.

6- اطلاع‌رسانی حداکثری موضوع به دانش‌آموزان و اولیای گرامی مد نظر است.